Wednesday 15 June 2011

DRESS MUSLIMAH MODEN

Salam semua!! Buat pertama kalinya saya upload gambar dress terbaru dan eksklusif dari Saffiya Amani.  Semasa mula-mula saya nak aktif dalam bidang ni, saya dapat ilham untuk pasar baju ini. Saya sudah lama minat baju fesyen ini tapi harga yang saya selalu jumpa RM300 hingga RM350.  Finally, saya dapat pasarkan baju ini dengan harga jauh LEBIH MURAH dari harga butik yang saya pernah pergi tu =)


Ini ukurannya:
Bahu 16"
Dada 35"
Tangan 23"
labuh 58"

matterial cotton yang sangat selesa dan sejuk bila dipakai
Stok sangat limited sebab tu ia eksklusif =)
Cepat tau tempah, booking saya beri masa 2hari sahaja(^_^), jika lebih dari 2 hari, kami akan buka peluang kepada orang lain pula =)
SOLD OUT
SOLD OUT



lebih manis bila ada tali yang boleh diikAt ikut bentuk badan dan jadi ribbon.  Nampak sangat sweet =).  Setiap warna ada ribbon ni tau.
POSTAGE PERCUMA 

 RM225
SALE
RM120

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © Saffiya Amani 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.